the past teaches us to be more mature


Emmm , lame x update blog kan . berhabuk dohh . emm .. smlm op ak termimpi mase lalu yg ak xmo ingt doh .. hmm :( .. sume org msti ad kenangan pahit yang korg xmo ingt kang ? emm , slalu je org pesan kat aku ,jgn lupekan msa silam muu , skrg2nye drpd mse silam mu , mu blajar untuk jd lebih matang . doh klau mnde tuu pahit dokkan nak ingt gok .. emmm , tp kalaulah aku boleh putarkan mase , ak nk perbetulkan sume kesilapan aku hk lepas2 . ak nk hidup di mase silam aku , tp dgn diri aku yg baru , yg jauh drpd msaloh . :( . tp xper r , bersyukur lah dgn ape yg ade . skrg ni ak bahagia dh di samping keluarga , kawan2 , dan si dia yg tersayang .. amin , aku harap kebahagiaan ni berkekalan selamanye . :') .. pesanan aku untuk semua org n diri aku sendiri , lupekan segala yg menyiksakan di mase lampau , tp jgn lupe bagaimana ianya mengajar kita .
Thanks For Reading